Nabídka

Realizované projekty

Starší projekty

Poslední novinky

Ocenění ze strany Zlínského kraje

17. 5. 2019

Společnost Technodat Develop byla oceněna jako vítěz ankety Férový zaměstnavatel. Tuto anketu každoročně vyhlašuje Zlínský kraj jako ocenění zaměstnavatelům, kteří se chovají fér ke svým zaměstnancům.
Velmi si tohoto ocenění vážíme a věříme, že férový zaměstnavatel = férový partner, kterým se dlouhodobě snažíme být i pro své zákazníky.
Více informací na stránkách Zlínského kraje.


CRM systém CRMplus verze 5.90

29. říjen, 2018

Vydali jsme novou verzi CRMPLUS 5.90!
Tato aktualizace obsahuje nejen rozšíření základní agendy GDPR, ale i mnoho dalších uživatelských vylepšení.
Bližší informace a popis změn naleznete v našem newsletteru CRMplus.
Pokud máte zájem o nezávaznou prezentaci systému CRMPLUS, případně prezentaci zaměřenou na agendu GDPR v CRMPLUS, neváhejte nás kontaktovat! Jednoduše vyplňte webformulář, který je Vám k dispozici na našich stránkách nebo využijte jiný z námi uvedených kontaktů.


CRM systém CRMplus verze 5.80

8. srpen, 2018

Intenzivně pracujeme na dokončení verze CRMPLUS 5.80, obsahující novou agendu Souhlasy GDPR. Tato agenda umožňuje správu osobních údajů dle nařízení GDPR, které vchází v platnost 25. května 2018. Nová verze systému bude vydána v nejbližších dnech, přesto bychom Vám rádi přiblížili obsah nové agendy již nyní. Důležité informace jsme pro Vás shrnuli do newsletteru GDPR
Pokud systém CRMPLUS zatím nevyužíváte, ale máte zájem o bližší informace, neváhejte nás kontaktovat!


CRM systém CRMplus verze 5.50

4. květen, 2018

Vydali jsme CRMPLUS 5.50! Seznam novinek


Vydali jsme CRMPLUS 5.50! Popis novinek naleznete v newsletteru.

CRM systém CRMplus verze 5.0

1. únor, 2015

Vyšla přelomová verze 5.0 našeho CRM systému


Nové stránky CRMPLUS

5. květen, 2014

Byla spuštěna nová verze stránek našeho CRM systému CRMPLUS


Představujeme nové logo CRMplus

3. červen, 2013


 

Softwarová část - Základní moduly Docházkového systému

Aplikace RAC Scanner a RAC WebScan

Aplikace RAC Scanner a RAC WebScan zobrazují aktuální stav docházky zaměstnanců a jejich činnost, popřípadě důvod nepřítomnosti. Aplikace se liší v přístupu k docházkovému systému. RAC Scanner je desktopová aplikace, kterou má uživatel na svém počítači (klient) a přes kterou přistupuje do docházkového systému. Naopak RAC WebScan umožňuje přístup z kteréhokoliv PC přes webové rozhraní.

Okno aplikace RAC Scanner

Aplikace RAC Reports

Aplikace RAC Reports spravuje veškerou agendu spojenou s docházkou. RAC Reports je rozdělena na dvě části – uživatelskou a administrátorskou.

Uživatelská část slouží ke sledování docházky, disponuje funkcemi pro tisk a export měsíčních průchodů a ostatních akcí zaměstnance, filtrování, tvorbu měsíčních souhrnů pro skupiny zaměstnanců, dotazování do systému pomocí tzv. OLAP kostky atd. Administrátorská část slouží přidělování přístupových práv k výkazům druhých osob a přidávání nových osob (zaměstnanců).

Okno aplikace RAC Reports